OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
pracoviště Praha
Türkova 2297/22
Praha 4 - Chodov

Informační linka a
objednávky (PO-PÁ 10-18)
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla

NOVINKY A ČLÁNKY

Zde naleznete novinky a články z našeho světa, tedy světa automobilů. Pokud chcete být informováni e-mailem o všech novinkách a nových článcích, přihlašte se k odběru novinek ve formuláři na konci stránky.


Zpět na seznam článků

 Audi S4 (B5)
Audi S4 (B5)
Od dokončení Audi TT uběhla už nějaká doba, nyní je čas na nový show car a tím se stala Audi S4 B5 s motorem 2.7 BITURBO s výkonem v sérii 195kW a 400Nm. Slušný základ, co myslíte? Máme v plánu přestavbu na cca 800HP. Zde budeme postupně informovat o vývoji tohoto projektu a můžete sledovat průběh.

5.2.2017
Vzhledem k tomu, že se motor podchlazoval, resp. neudržel 90°C a trpěl výpadky výkonu, bylo nutné jej dát dohromady. Po rozebrání bylo zjištěno, že rozvody nejsou správně postavené a termostat byl namontovaný obráceně - no asi nějaký šikula :) Takže nový termostat, nové rozvody, samozřejmě vč. vodní pumpy. Divné zvuky co motor má jsou ze serva, to přijde na řadu později. Vzhledem k tomu, že se přes týden věnujeme automobilům Vás - našich klientů, tak na našich můžeme pracovat jen o víkendech a toto byl dost perný víkend. Zde pár fotek.

Audi S4 (B5) Audi S4 (B5) Audi S4 (B5)

Po dnešním testu mohu konstatovat, že již motor pracuje tak jak má a výrobcem udávaná maximální rychlost je bez problému dosažitelná. Nyní již můžeme přejít k dalšímu kroku a tím je cca 340HP modifikací řídící jednotky.

11.2.2017
Dnes proběhlo měření zrychlení na sériový software.

Hodnoty zrychlení jsou následující:
0-20 km/h za 0.55s
0-40 km/h za 1.22s
0-60 km/h za 2.53s
0-80 km/h za 4.17s
0-100 km/h za 6.00s
0-120 km/h za 9.22s
0-140 km/h za 12.17s

100m za 5.85s
250m za 10.62s
400m za 14.45s

Měření nebylo stylem rozjezd "na krev", ale spíš klidnější a startovní otáčky kolem 3 tis.

Zítra jdeme na brzdu, uvidíme kolik máme koní v základu a pár koní přifoukneme, pak znovu změříme akceleraci a už teď jsem zvedavý na výsledek.

12.2.2017
Dnes jsme válcovou zkušebnu SuperFlow ve společnosti AutoTechnologi. Vzhledem k tomu, že máme pouze jednonápravovou válcovou zkušebnu, jsme schopni brzdit jen vozidla s hnanou jednou nápravou a také vozidla s pohonem všech kol, kde je využit systém haldex. S4 má stálý pohon všech kol a zde naše zkušebna nestačí.

Při měření se potvrdilo podezření na sporadicky vadné čidlo teploty výfukových plynů (EGT) na jedné straně motoru a naměřený sériový výkon byl pouze 165kW a 343Nm a dle externí kontrolní lambda sondy bylo zřejmé, že dochází k bezpečnostnímu obohacení kvůli ochraně motoru.

Vyměníme čidla a provedeme opětovné měření a přifoukneme :)

Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)

Video z dnešního měření naleznete zde: https://www.youtube.com/watch?v=R1jzWXTbH9Y

15.2.2017
Konečně dorazila nová čidla EGT. Vzhledem k většímu rozsahu měřitelných teplot jsme použili čidla z RS6 a po přeprogramování jednotky jsou plně funkční i v S4. Auto je nyní v plné síle a připravené na další měření na brzdě. Zrychlení z 0 na 100km/h je za 5,67s stále s lehkým rozjezdem, takže rozdíl je.

Audi S4 (B5)
  Publikováno: 02.02.2017  (aktualizováno 15.02.2017)
 

 Fotogalerie
Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)
Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)Audi S4 (B5)


 Další články
Ladění Audi A6 1.9TDI AFN 81kW s 11mm hlavou čerpadla
Ladění Audi A6 1.9TDI AFN 81kW s 11mm hlavou čerpadla
Dekarbonizace motoru opravdu k něčemu je
Dekarbonizace motoru opravdu k něčemu je
Spustili jsme systém novinek a článků
Spustili jsme systém novinek a článků



Nenechte si ujít žádnou novinku! Přihlašte se k odběru novinek a my Vás budeme vždy informovat že se něco děje :)


Novinky e-mailem

e-mail:

certifikace ISO 9001