OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
centrála Beroun
Plzeňská 28
Králův Dvůr u Berouna

Informační linka a
objednávky
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla

NOVINKY A ČLÁNKY

Zde naleznete novinky a články z našeho světa, tedy světa automobilů. Pokud chcete být informováni e-mailem o všech novinkách a nových článcích, přihlašte se k odběru novinek ve formuláři na konci stránky.


Zpět na seznam článků

 Možnosti úprav motorů 1.8T
Možnosti úprav motorů 1.8T
Stále častěji dostáváme dotazy ohledně možností úprav motorů AUDI / SEAT / ŠKODA / VW 1.8T, ať už jen úpravou sw řídící jednotky, tak i pokročilejších úprav, tj. výměnou turba či dalších komponent a rozhodli jsme se v tom udělat trochu jasněji.

Možnosti úprav motorů 1.8T


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky docílíme zvýšení výkonu v rámci možností stávájící sériové konfigurace. Výkon dosažený touto úpravou je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici a doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AEB / AGU (110kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 140kW, samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

Tyto motory jsou ovládané řídící jednotkou, ve které je nutné pájet a rozhodně to není na překážku a není nutná výměna elektroinstalace a řídící jednotky za "flashovatelnou" jak se mnozí dotazujete.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici a doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AUM (110kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 169kW (v případě, že je motor osazen turbodmychadlem K03s - některé bohužel nejsou a pak je možné dosáhnout jen 140kW), samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici, zde ovšem ještě s malou rezervou a pokud je v dobrém stavu, měla by tento výkon bez potíží přenést. Každopádně i tak doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AJQ / APP / ARY / AUQ (132kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 169kW, samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici, zde ovšem ještě s malou rezervou a pokud je v dobrém stavu, měla by tento výkon bez potíží přenést. Každopádně i tak doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AMK / APX / BAM (154kW / 165kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 195kW (ikdyž je tento motor již osazen turbodmychadlem K04, ale jsou zde limitem vstřikovače), samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA VSTŘIKŮ + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je osazení větších vstřiků a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě finančně velice rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 290-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem i zde záleží na stavu konkrétního motoru i přesto, že je motor vybaven pevnějšími ojnicemi již z výroby, ale stáří udělá své, takže dle konkrétního stavu i zde doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka tento výkon bez problémů přenese, pouze v případě jejího špatného stavu doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


Tento článek bude průběžně doplňován o konkrétní možnosti, případně díly a také na základě Vašich dalších dotazů.

  Publikováno: 25.06.2019
 


 Další články
Jak probíhá ONLINE ladění motoru
Jak probíhá ONLINE ladění motoru
Audi S4 (B5)
Audi S4 (B5)
Přestavba VW Vento 1.9TDI VP
Přestavba VW Vento 1.9TDI VP



Nenechte si ujít žádnou novinku! Přihlašte se k odběru novinek a my Vás budeme vždy informovat že se něco děje :)


Novinky e-mailem

e-mail:

certifikace ISO 9001