OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
pracoviště Praha
Türkova 2297/22
Praha 4 - Chodov

Informační linka a
objednávky (PO-PÁ 10-18)
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla

NOVINKY A ČLÁNKY

Zde naleznete novinky a články z našeho světa, tedy světa automobilů. Pokud chcete být informováni e-mailem o všech novinkách a nových článcích, přihlašte se k odběru novinek ve formuláři na konci stránky.


Zpět na seznam článků

 Přestavba VW Polo GTI 1.8T
Přestavba VW Polo GTI 1.8T
Provedli jsme přestavbu VW Polo GTI s motorem 1.8T se sériovým výkonem 110kW. Zde naleznete fotky a videa z přestavby.

Základem je 1.8T 110kW s turbodmychadlem K03. Motor jsme osadili turbodmychadlem K04-023 osazované do 165kW verzí tohoto motoru a vstřikovači 380cc.

Přestavba VW Polo GTI 1.8T

Polo je opravdu malé a montáž turbodmychadla K04 se z počátku jeví jako nemožná bez větších zásahů do kastle a dalších překážejících částí vozu.

Podařilo se ho napasovat i přesto, že je úplně jinde a od stěny ho dělí jen pár mm.

Přestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8T

Turbo se tam vejde úplně těsně.

Přestavba VW Polo GTI 1.8T

Na Polo se nic nevyrábí, ani výfuk. Není tam místo, proto je nutná patřičná úprava.

Přestavba VW Polo GTI 1.8T

Zapojit vše jak má být. Velkou laborací bylo vymyslet vedení vzduchu do turbodmychadla, kdy je tu místa že k turbu nelze ani sáhnout rukou, protože překáží brzdový válec, který bohužel posunout nikam nelze.

Přestavba VW Polo GTI 1.8T

Už to vypadá nenápadně a tak jak má.

Přestavba VW Polo GTI 1.8T

Týden práce a je to tam :) Zatím naladěno na 225HP a 345Nm za použití širokopásmové lambda sondy pro kontrolu směsi, neboť motor jezdil na úpravu která zapřičiňovala velmi chudou směs. Chudá směs může při delším působení poškodit písty a válce, takže kontrola a přesné nastavení bylo v tomto případě nutností. Škoda jen že není převodovka se šesti rychlostmi. Rozdíl je oproti tomu jak Polo přijelo na úpravu hodně znatelný a majitel s nárůstem spokojen.

Video zrychlení před laděním (205HP a 300Nm).



Video zrychlení po ladění (225HP a 345Nm). Bohužel se zaplým ESP, které s předchozím výkonem do řízení nezasahovalo. Pak už bohužel nebylo možné opakování.



Video zrychlení ve vyšších rychlostech (225HP a 345Nm).



Sestřih z přestavby



Trochu se to zajede, vymění pár nutných věcí a doladíme s ohledem na najeté km na cca 240-250HP :)

Odkazy na použité komponenty
Turbo KKK K04-023 1.8T 165kW
Vstřikovač BOSCH 380cc EV6 - 0280155868
  Publikováno: 27.04.2013
 

 Fotogalerie
Přestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8T
Přestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8TPřestavba VW Polo GTI 1.8T


 Další články
Čištění filtru pevných částic
Čištění filtru pevných částic
Ladění Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162kW
Ladění Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162kW
Ladění Škoda Fabia RS 1.9 TDI 96kW s turbodmychadlem GT1749VB
Ladění Škoda Fabia RS 1.9 TDI 96kW s turbodmychadlem GT1749VB



Nenechte si ujít žádnou novinku! Přihlašte se k odběru novinek a my Vás budeme vždy informovat že se něco děje :)


Novinky e-mailem

e-mail:

certifikace ISO 9001