OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
pracoviště Praha
Türkova 2297/22
Praha 4 - Chodov

Informační linka a
objednávky (PO-PÁ 10-18)
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla
VÝKONOVÉ TABULKY - CENÍK CHIPTUNING

Tuto sekci průběžně doplňujeme. V případě, že není Váš vůz uveden, neznamená to že jej neumíme upravit. V tomto případě vyplňte nezávazný poptávkový formulář umístěn níže a my Vás budeme s možnostmi úprav v co nejkratší době kontaktovat.

Uvedené výkony jsou pro základní optimalizovanou úpravu odladěnou a změřenou na motorové brzdě a testovanou zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru (jak ladíme). V případě individuální úpravy je nárůst vyšší nebo nižší dle konkrétního nastavení parametrů, požadavků zákazníka a možností motoru. Grafy výkonu u jednotlivých vozidel a motorizací jsou reálné z provedených měření, nejedná se o zavádějící počítačovou grafikou vytvořené grafy s nereálným průběhem, které naleznete u mnoha "úpravců".

Chcete víc než jen úpravu řídící jednotky? Zkuste náš konfigurátor: www.tdichip.cz/eshop/konfigurator


Zajímají Vás naše reference a výsledky naší práce? Naleznete je zde: www.tdichip.cz/nase-prace



RYCHLÉ HLEDÁNÍ:   

« ZPĚT NA SEZNAM VOZIDEL

SKODA Octavia II 1.9 TDI PD - 77kW - stage I. 
 
  série  TDIchip 
 Výkon77 kW / 103 HP 118 kW / 158 HP 
 Kroutící moment250 Nm 380 Nm 
 Nárůst výkonu +41 kW / +55 HP 
 Nárůst kroutícího momentu +130 Nm 
 Maximální rychlost192 km/h 235 km/h 
 Zrychlení (0-100 km/h)11.9 s 10.5 s 
 Spotřeba (město)6.5 6.1 
 Spotřeba (mimo město)4.4 4.1 
 Spotřeba (kombinovaná)5.2 4.8 
   
   
 Cena úpravy STANDARD10 800 Kč (13 068 Kč vč. DPH)
 !!!momentálně probíhá úprava cen, pro přesnou cenu nás kontaktujte, děkujeme za pochopení!!!
 Cena úpravy INDIVIDUAL12 200 Kč (14 762 Kč vč. DPH)
 Není-li uvedeno jinak, jsou ceny bez DPH. 
měření výkonu
POROVNÁNÍ VARIANT ÚPRAVY STANDARD A INDIVIDUAL
ÚPRAVA STANDARD OBSAHUJE
modifikace dat v řídící jednotce
diagnostika vozu před a po úpravě
měření výkonu před a po úpravě
měření emisí před a po úpravě
logování a analýza dat
případné korekce a přeměření výkonu
záloha původního sw řídící jednotky u nás
ZDARMA vrácení původního sw do řídící jednotky*

ÚPRAVA INDIVIDUAL OBSAHUJE
ladění pro jiné komponenty než sériové (turbo, vstřikovače)
tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
ladění probíhá na válcové zkušebně
po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
   
chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu
vozidlo již nemusí plnit emisní limity
pro konkrétní možnosti u Vašeho vozu nás kontaktujte

doba úpravy: 1-4 hodiny
doba úpravy: 2-5 hodin
DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE
• úprava splňuje emisní limity
• úprava je bezpečná pro motor
• bez potíží absolvujete STK + ME
Další informace:
• stále pouze sw úprava - nutné důsledné dochlazování turbodmychadla a výměna oleje v uvedených intervalech
• úprava za uvedených předpokladů nesnižuje životnost motoru ani jeho součástí
• možnost odstranění omezovače rychlosti
• možnost odstranění filtru pevných částic (DPF)
 graf měření výkonu
OPROTI NABÍDKÁM JINÝCH "ÚPRAVCŮ" NENÍ V CENĚ ŽÁDNÉ ČIŠTĚNÍ MĚŘIČE HMOTNOSTI - VÁHY VZDUCHU, NEBOŤ TENTO ÚKON JE NESMYSLNÝ A VÝSLEDKEM JE MECHANICKÉ POŠKOZENÍ VÁHY VZDUCHU. VÁHU VZDUCHU ČISTIT NELZE, V PŘÍPADĚ ŠPATNÉ FUNKCE SE MĚNÍ ZA NOVOU NEBO JI LZE V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE VYPNOUT.

TECHNICKÉ ÚDAJE O AUTOMOBILU
 Uspořádání válcůL4 - řadový čtyřválec 
 Zdvihový objem1896 cm3 
 Pohonpřední hnaná náprava 
 Převodovkamanuální, 5 rychlostí 
 Pohotovostní hmotnost1 395 kg 
 Celková dovolená hmotnost1 980 kg 
 Emise CO135 g/km 
 Součinitel odporu vzduchu0.32 
 Kód motoruBJB, BKC, BLS, BXE 
 Typ řídící jednotky EDC16 
MOŽNÉ TYPY ECU MOTORU
 03G906016AG 0281011658 1037370256
 03G906016DJ 0281011883 1037371259
 03G906021DN  1037381829
 03G906021TB  1037391891

MĚŘENÍ EMISÍ
U vozidel při úpravě provádíme měření emisí - jsme vybaveni pro měření benzínových i naftových motorů. Používáme zařízení českého výrobce ATAL AT500 a ATAL AT600. Také nabízíme měření emisí pro ověření správné funkce motoru a plnění emisních limitů před návštěvou STK.
Emise měříme jak standardním normovaným způsobem jako na SME, tak i v průběhu měření výkonu na válcové zkušebně pod zátěží.
Měření emisí standardním normovaným způsobem jako na SME před a po úpravě je v ceně každé úpravy. Tímto ověříme bezproblémové splnění emisí při STK+ME.
 další info na jak ladíme
měření emisí ATAL AT 500 a ATAL AT 600

INDIVIDUÁLNÍ LADĚNÍ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Individuální ladění probíhá na brzdě s průběžným měřením výkonu s logováním a analýzou důležitých parametrů.
K individuální úpravě máte možnost využít výhod online ladění za příplatek 2.000 Kč.
doba úpravy: 2-5 hodin
 další info na jak ladíme
individuální ladění

PERSONAL FLASHER
Produkt My Personal Flasher Droid Vám umožní úpravu Vašeho vozu na dálku bez nutnosti návštěvy u nás. V paměti může být až 5 modifikací řídící jednotky. Na dálku lze provést základní i individuální úpravu Vašeho vozu. Oproti jiným nabízeným na trhu neobsahuje žádné univerzální úpravy, ale budeme upravovat obsah vyčtený z řídící jednotky Vašeho vozu a tím dodržet naší filozofii úpravy konkrétní jednotky a tím zajistit plnou kompatibilitu úpravy a správnou funkci. Zařízení Vám umožňuje i provedení diagnostiky řídící jednotky kdykoliv budete potřebovat. Také je možné kdykoliv nahrát originální obsah (např. před návštěvou servisu) a poté zpět úpravu.
 další info na personal flasher
Personal Flasher

PÉČE O VÁŠ MOTOR
Spalovacím procesem i jen průchodem paliva do motoru dochází k usazování karbonu a jiných prvků. Tím dochází ke snížení výkonu motoru, horšímu nebo špatnému chodu a startů a v neposlední řadě také zvýšení spotřeby paliva.
Řešení? Máme! Provedeme odborné vyčištění palivového a sacího systému pomocí přístrojů a přípravků BG. Výsledek je znát ihned po provedení čištění.
 další info na dekarbonizace motoru
dekarbonizace motoru

CO JEDE MUSÍ TAKÉ BRZDIT
Při zvýšení výkonu motoru je nutné také zvýšení výkonu brzdového systému. Sériové brzdy většinou rychle vadnou a při zvýšení výkonu je jejich brzdný účinek nedostatečný. V nabídce máme 2 typy kotoučů které se instalují na stávající brzdový systém. BREMBO MAX je lepší náhrada sériového kotouče, BREMBO SPORT je již určen pro plné sportovní využití. Cena je za sadu 2ks kotoučů na přední nápravu.
 cena BREMBO MAX:4 490 Kč
 cena BREMBO SPORT:5 990 Kč
BREMBO MAX & SPORT

VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU ZA SPORTOVNÍ
Mezi další možnosti zvýšení výkonu a snížení spotřeby patří výměna vzduchového filtru za sportovní bavlněnou vložku nebo kit sání K&N. Bavlněný filtr se nemění, ale "pere" při výměně rozvodů speciální čistící sadou. Záruka výrobce na životnost filtru je 1 000 000 km.
 cena bavlněné vložky:2 290 Kč
 cena kompletního kitu sání:9 990 Kč
K&N vzduchove filtry (33-2865)


Informace o rozsahu poskytovaných služeb na pobočkách

Beroun - centrála

- zde poskytujeme veškeré služby uvedené na našem webu
- individuální ladění benzínových i naftových motorů
- přestavby motorů a automobilů
- autoservis, opravy motorů
- úpravy a ladění motocyklů
- měření výkonu automobilů
- měření výkonu motocyklů
- měření výkonu je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- měření emisí je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- dekarbonizace motoru automobilů i motocyklů

Brno - pobočka

- měření výkonu automobilů není v ceně úpravy a není v místě pobočky
- není zde možné individuální ladění benzínových i naftových motorů
- neprovádíme zde úpravy a ladění motocyklů
- neprovádíme zde měření výkonu motocyklů
- neprovádíme zde měření emisí

Český Těšín - pobočka

- měření výkonu automobilů je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- není zde možné individuální ladění benzínových motorů
- neprovádíme zde úpravy a ladění motocyklů
- neprovádíme zde měření výkonu motocyklů
- neprovádíme zde měření emisí



 Poptávka úpravy
 Jméno: 
 E-mail: 
 Telefon: 
  
 Typ: objednávka informace
 Zpráva: 
  
 Pobočka: 
  
 K&N filtr: nemám zájem objednávám
  
 Datum provedení: 
 Antispam ochrana: 
  
  


*) U jednotek EDC17 / MED17 a dalších s Tricore procesorem a jednotek, kde je nutné pájet, je cena 990 Kč.


DOPORUČ A ZÍSKEJ
Doporučením našich služeb svému známému či kamarádovi můžete získat body, které můžete směnit za úpravu Vašeho vozidla, případně nakoupit zboží v našem e-shopu. Body získáte v případě, že na základě vyplnění tohoto formuláře u nás provede dotyčný úpravu výkonu svého vozu do 30ti dnů od vyplnění.
Pro odeslání doporučení se musíte přihlásit nebo zaregistrovat zde
Při realizaci této úpravy můžete získat 1080 bodů!




certifikace ISO 9001